Rzygi

Rzygi

Budowanie zaplecza, sprzedam content, z www czy bez …  chyba to zbełtam.

PiO dosłownie stoi w miejscu, powiedziałbym nawet, że jeśli chodzi o rozwój, to się cofa. Dlaczego tak jest ?
Powiem Tobie. Ty … niczego nieświadomy użytkowniku internetu. Otóż … wielcy wizjonerzy, zapładniacze PR-u, oraz większość utalentowanych ludzi którzy napędzali swoim entuzjazmem forum, po prostu opuściła PiO. Potencjał ludzki opuścił największe forum pozycjonerskie w Polsce po to, aby urzeczywistniać swoje genialne pomysły w rzeczywistym świecie.

PiO z racji swojego przepompowanego Pijaru funkcjonuje po dziś dzień, służy jednak pozycjonerom w taki sposób jak „Polskie Towarzystwo Stomatologiczne” koncernom past do zębów. Innowacyjność, nowe metody budowania zaplecza, genialne pomysły na biznes … to wszystko wyssały dla swoich potrzeb pokemony z PiO i tymi metodami posługują się do dziś. Po raz kolejny widać że mała garstka ludzi próbuje stworzyć coś ciekawego, podczas gdy reszta pokemonów zatrzymała się na etapie „Kopiuj Wklej”. Jak świat ma iść do przodu, kiedy nikt nie chce myśleć ?

Każdy wie, że największy postęp technologiczny występuje w miejscach, w których spotykają się wysokiej klasy specjaliści i dzielą się swoją wiedzą osiągając wspólne cele. Dlatego też PiO, w którym każdy dba o swoje interesy, nie ma w dalszej perspektywie racji bytu. W obecnej chwili kończy swój żywot w kiepskim stylu przypominającym trochę ponowne wejście na ring  Andrzej Gołoty. Wielu sponsorów, wielkie nadzieje zawodników i fatalny finał na deskach.

Mamy rok 2009, ktoś jeszcze korzysta z RSS-owych spamów i mielenia kontentu ? Ludzie! Biorąc pod uwagę szybkość rozwoju branży pozycjonerskiej w roku 2006/2007 jak również  potencjał pozycjonerski tamtych lat, dziś stawianie spamu nie powinno być już wcale potrzebne. Powinniśmy dziś pływać w naturalnym kontencie wartościowych serwisów internetowych, których marka powinna być rozpoznawalna dla większości z internautów, a nie zastanawiać się nad filtrami i banami od Google! Problemy natury „Google nie chce indeksować” nie powinny mieć dla nikogo znaczenia, a jednak mają …

Coś poszło nie tak w świecie pozycjonowania. Równowaga została zachwiana … część poszła na swoje, część żyje systemami wymiany linków, a inni produkują swoje spamy pod AdSense. Chyba czas poszukać jakiejś ciekawszej piaskownicy.